Sunday 13 March 2011

Highstreet5(HS5) . . .

Layan Game nie Balik... Ku ckp kt kwan2 Hs5 aku dah quit.... Tp Aku Buka Gak... ahahaha...
Der Yg Tegur td bile jer ku Buka Hs5 ... Yer lah kan lame tol x nmpak tetibe jer mucul balik...
sajer jer coz dh bosan hadap fb 2... naek muak aku...

Dulu aku snggup berabis Duet dsbbkan game nie....yerlah kena topup dgn duet betol sbb nk beli 
baju,kasut.barang2 perhiasan n barang2 len kat game hs5 nie... nk nmpak cantik... game nie game menari... best... lagu2nye puwn sedap...
tp dah agak mmbosankan sbb hs5 dah x mcm 4 tahun lpas...GM game hs5 nie... cekik darah...
dah 2 kuat lagging... menyampah tol....kawan2 aku puwn dh bnyk quit dah....

Game nie leh kawen n couple... hahahaha...ada gak yg kawen real dsbbkan game nie... dn ade gak yg pat
couple real dalam nie... dah jodohkan...dulu puwn aku pat couple real dalam game nie gak...ngan owg kl...
tp dah clash...hahahhahaha.... Cinta nie buta x kenal siapa....

Ha.....Nie Lah My Char . . .  Nme Id : Comel ... hehehehe....id jer comel Owg real x :-p


No comments:

Post a Comment